Binnen 48 uur verzonden
Gratis verzending vanaf €50,00
Unieke gepersonaliseerde items
Veilig en vertrouwd betalen
Veelgestelde vragen
1 Bestelling en Levering
1.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Heb je een leuk item gevonden? Afhankelijk van het product moet er ook een kleur of maat gekozen worden. Het volledige assortiment van Urban Babies bestaat uit gepersonaliseerde producten. Op het scherm van de productpagina voer je een naam in, selecteer je een lettertype en kies je de kleur van de bedrukking uit.

Klaar? Dan klik je op 'IN WINKELWAGEN'. Controleer de bestelling. Voer eventueel een actie-/kortingsbon in en klik op 'Bestelling afronden'. Het programma leidt jou verder door het bestelproces heen.

1.2 Kan ik mijn bestelling aanpassen?

Bestellingen worden binnen 48 uur na binnenkomst door ons verwerkt en verzonden. Mocht u iets willen wijzigen, dan kunt u per mail contact met ons opnemen direct nadat u de bestelling geplaatst heeft. Dan kunnen we bekijken of we nog een wijziging kunnen doorvoeren. Mocht het product al in het productieproces zitten, dan kunnen we de bestelling helaas niet wijzigen of annuleren. 

1.3 Is de aangeboden prijs inclusief bedrukking?

Ja! De prijs die u bij onze items ziet staan, is de prijs inclusief het bedrukken. Er zijn geen verborgen kosten!

1.4 Ik wil wat details van het ontwerp aanpassen, is dat mogelijk?

Wij hebben bewust gekozen voor ontwerpen die passen bij wat Urban Babies wilt uitstralen. Het laten bedrukken van een eigen ontwerp naar keuze is niet mogelijk.

 

Wel willen wij graag meedenken wanneer je het bestaande ontwerp op details wilt aanpassen. Laat dit direct na je bestelling weten via [email protected]l en wij nemen contact met je op!

1.5 Door welke maatschappij wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij werken samen met PostNL.

1.6 Wat als mijn product in onjuiste staat aankomt of niet geleverd is?

Wat vervelend als er schade is ontstaan aan het product tijdens de verzending. Dat gaan we zo snel mogelijk oplossen! Neem direct een foto van het beschadigde/uitgepakte product en mail deze naar ons ([email protected]). Zet er even het ordernummer bij en we gaan samen op zoek naar een passende oplossing!

Is jouw pakketje niet aangekomen? Ook dan vernemen wij dit graag per mail. Wij gaan er direct achteraan om te kijken waar jouw bestelling gebleven is!

1.7 Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?

Jazeker! Tijdens het bestellen kun je in de tweede stap van de winkelmand kiezen om je cadeau direct bij de ontvanger te laten leveren. Dit is altijd zonder factuur en eventueel met jouw persoonlijke tekst op een gratis (handgeschreven) kaartje.

1.8 Kan ik mijn bestelling retouren?

Al onze producten zijn gepersonaliseerd en worden voor u op maat gemaakt. Hierdoor is het niet mogelijk om uw bestelling te retouren.

1.9 Wanneer betaal ik geen verzendkosten?

Bij een bestelbedrag boven de € 75,00 betalen wij de verzendkosten, ideaal toch? 

1.10 Kan ik mijn pakketje volgen?

Zodra je pakket wordt verzonden ontvang je per mail de bevestiging van de verzending met daarin de track & trace code.

1.11 Wat is het gratis persoonlijke kaartje?

Wanneer jij jouw bestelling door ons direct wilt laten verzenden naar een andere ontvanger, dan sturen wij namens jou een handgeschreven kaart mee wanneer dit een cadeau betreft! Kosteloos. Omdat wij vinden dat dit zo hoort.

1.12 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Nee, dit is momenteel helaas niet mogelijk.

2 Betalen
2.1 Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen via iDEAL, de betaling wordt dan direct verwerkt zodat we meteen met jouw bestelling aan de slag kunnen.

Betalen met iDEAL is de snelste en makkelijkste manier van betalen in onze webwinkel. iDEAL is een betaalmethode ontwikkeld door verschillende Nederlandse banken om de betaling van online producten en -diensten te vergemakkelijken.

iDEAL is beschikbaar voor iedereen die beschikt over een internetbankieren. Je rekent je bestelling af in je eigen vertrouwde omgeving van je eigen bank, na betaling kunnen wij jouw bestelling direct verzenden.

2.2 Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn €3,95. Dit is van toepassing op zowel een brievenbuspakje als voor een pakketlevering bij meerdere items.

 

Bij een bestelling van minimaal €75,00 betalen wij de volledige verzendkosten!

2.3 Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?

Het is niet mogelijk om achteraf te betalen.

2.4 Wat zijn jullie betaalgegevens?
Naam: Urban Babies
IBAN: NL58INGB0006323570
BIC nummer: INGBNL2A
 
3 Klantenservice
3.1 Zijn mijn persoonsgegevens bij jullie veilig?

Wij zijn blij met jou als klant en willen dat je zeker weet dat jouw persoonsgegevens bij ons in goede handen zijn. We gaan zeer zorgvuldig om met deze gevoelige informatie en willen hier zo transparant mogelijk in zijn. Alle gegevens die je bij ons achterlaat, slaan we via een veilige SSL-verbinding op in onze beveiligde database. Dit betekent dat slechts een aantal vertrouwenspersonen toegang heeft tot deze gegevens. Wie dus niets met jouw gegevens te maken heeft, kan hier ook niet bij. We beloven je plechtig dat we de informatie alleen intern gebruiken en dat er zonder jouw toestemming of andere wettelijke grondslag niets wordt doorgespeeld aan derden voor commerciële of andere doeleinden.

3.2 Ik heb een fout in mijn mailadres, hoe kan ik dat aanpassen?

Dat kan gebeuren! Wij passen het graag voor je aan, neem contact op met onze klantenservice via [email protected]

3.3 Wat is jullie KvK- en BTW nummer?

KvK-nummer: 78053145
BTW-nummer: NL861247267B01

3.4 Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 10 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Gratis Verzending

voor orders boven €50,00

Hoge kwaliteit

materiaal en bedrukking

Snelle Levering

binnen 48 uur verzonden!